søndag 4. oktober 2015

[2015-2] Dag 8: En rolig dag

Jeg har egentlig ikke noen særlige planer for i dag, så det får bli en litt rolig dag der jeg får slappe litt av og planlegge morgendagen. 

Jeg kjører nordover og havner kjapt i Delaware. Staten har ingen sales tax, så da passer det fint å kjøpe inn litt mat, snacks og småting her. 


Turen går så vestover tilbake til Maryland og gjennom diverse ukjente småsteder. Idyllisk er det, men etter en stund så ser de fleste ganske like ut. 



Wye Island er det noe i nærheten som heter og jeg svinger av der for å se om jeg ikke kan få strekket litt på bena. 



Her var et greit (og lett) område å spasere i. 



For det meste er det "normal" skog, men det var godt å komme litt ut i naturen igjen.




Det er ikke så langt til Washington DC som er neste stopp. Jeg tenker først å stikke innom dyreparken, men nå har det virkelig begynt å regne igjen, så jeg må legge bort de planene for nå. 


GPSen tar meg inn i selve byen og tiden går fort. Men jeg tenker allerede nå at det skal bli interessant å være her i morgen. 


Selv om det ikke har hendt noe særlig "stort" i dag, så er klokka allerede halv fem. Og jeg er så trøtt at jeg vil bare komme meg til hotellet i Springfield, Virginia. Det ligger ca. 15 minutter med bil sør for DC. 

Men så havner jeg midt i rushtiden, så trafikken går t-r-e-g-t... 


Jeg kommer meg frem til slutt og får sjekket inn på Embassy Suites. Absolutt ingenting å utsette på rommet, som er skikkelig stort og behagelig. 




Middag blir burger på Five Guys, som aldri er feil. Jeg kjøper meg også en skikkelig paraply, da det er meldt skikkelig drittvær i hovedstaden i morgen. Og jeg som hater så intenst å bli våt. 

Da blir det bare å lade opp krefter i kveld for en lang (og forhåpentligvis hendelsesrik) dag i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar