onsdag 28. august 2013

[2013] Introduksjon

Da begynner det å nærme seg sommerferie 2013. Jeg bestemte meg tidlig for å ta en road trip et sted i USA. Til slutt kom jeg frem til at jeg flyr til Dallas, Texas og kommer meg opp til Chicago, Illinois der flyet mitt går tilbake. Korteste strekning er aldri noe gøy, så jeg skal bevege meg østover under første halvdel av turen. Etter noen dager i Texas bærer det inn i Oklahoma, før jeg kjører gjennom Arkansas, Mississippi og Alabama. Deretter går turen nord gjennom Tennessee, Kentucky, Indiana og Illinois. Og forhåpentligvis blir det en kjapp liten dagstur innom Wisconsin.

Kun de første og siste nettene er booket, så slike ting får jeg ta som det kommer, alt etter hvor jeg ender opp.

Kjøreruten min blir noenlunde som dette:



Så skal jeg prøve å blogge litt fra sengekanten hver kveld.


1 kommentar:

  1. Spennande og me skal nok følgje med ja :-)
    Håper du får ein flott tur!

    Helsing oss heime

    SvarSlett